FAQ

Jeżeli zastanawiasz się nad rozmiarem lub kolorem koca, chciałbyś dowiedzieć się jak o niego dbać, a także gdzie możesz go zamówić, to tu znajdziesz odpowiedzi na najpopularniejsze pytania. Jeżeli wciąż nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie – skontaktuj się z nami, chętnie pomożemy!

  1. Ile kosztuje koc z wełny czesankowej?
    Cena koca z wełny czesankowej uzależniona jest od jego rozmiaru. Zasada jest prosta – im mniejszy, tym tańszy. Ceny zaczynają się już od 200 zł. Napisz do nas, aby poznać cenę swojego wymarzonego koca!
  2. Jaki wybrać rozmiar koca?
    Najczęściej wybierane są koce o rozmiarze 100×150 cm oraz 100×200 cm. Taki rozmiar spokojnie wystarcza na przykrycie krawędzi łóżka, pięknie je dekorując. Dużo osób decyduje się również na większe rozmiary – 130×180 cm lub 150×200 cm, co pozwala na przykrycie całego łóżka. Dla dzieci polecamy koce o rozmiarze 60×80 cm.
  3. Jaki wybrać kolor koca?
    Warto dobrać odpowiedni kolor pod dodatki w mieszkaniu. U nas znajdziesz koce z wełny czesankowej w kolorze brudny róż, jasny róż, jasny szary, ciemny szary, musztardowy, bordowy, miętowy, butelkowa zieleń, ciemny beż, jasny beż, niebieski oraz szafir. Szukasz innego koloru? Napisz do nas, a razem na pewno dobierzemy coś wyjątkowego.
  4. Jak dbać o koc z wełny czesankowej?
    Nie prać w pralce. Czyścić tylko w pralni chemicznej. Zmechacenia usuwać specjalnym urządzeniem.
  5. Jak zamówić koc?
    Skontaktuj się z nami poprzez formularz , napisz wiadomość email albo zadzwoń. Jesteśmy do Twojej dyspozycji!
  6. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
    Wszystko zależy od dostępności wybranego koloru. Wszystkie koce wykonujemy ręcznie pod indywidualne zamówienie. Czas realizacji zamówienia wynosi 7-10 dni roboczych.
  7. Jakie są dostępne formy wysyłki?
    Koce wysyłamy za pośrednictwem firmy kurierskiej. Otrzymujesz numer listu przewozowego, na podstawie którego możesz śledzić na bieżąco gdzie jest Twoja paczka.
  8. Zwroty
    Ze względu na to, że produkt jest wykonywany pod indywidualne zamówienie nie przyjmujemy zwrotów. Prosimy o przemyślane zakupy.
  9. Reklamacje
    Jeżeli po otrzymaniu towaru stwierdzisz, że jest on niezgodny z zamówieniem, np. nie zgadza się rozmiar prosimy o kontakt. Reklamację są rozpatrywane w ciągu 14 dni od otrzymania wiadomości. Reklamacje dotyczące różnicy w kolorze nie są rozpatrywane ze względu na różnorodność ustawień monitora oraz subiektywnego odczucia. W przypadku uszkodzonej paczki podczas transportu pamiętaj, aby spisać z kurierem protokół szkody – jest to podstawa do uznania reklamacji.